Re: True B/W wydruk na HP 2250

Autor: Tomasz Kobus (diunida_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 08:22:29 MET DST

On Mon, 5 May 2003 08:09:20 +0200, "artur(m)" <musicm_at_interia.pl>
wrote:

>Witam,
>kumpel ma problem z wydrukiem kolorowego zdjęcia
>w opcji czarno-białej drukowanej z atramentu cz-b.
>Teraz drukuje (tak mi przekazał) jakby z jakimś odcieniem,
>a tak wogóle - czarny jest jakiś nieładny.
>Czy istnieje jakaś opcja pozwalająca w drukarce HP 2250
>drukować kolorowe zdjęcia czarnym atramentem?
>Nie mam dostępu do niej bezpośrednio, więc staram mu się
>pomóc korespondencyjnie.
>Artur(m)

Nie znam tej drukarki, ale w wiekszosci drukarek jest mozliwosc wyboru
rodzaju wydruku (auto, photo color, tekst, grey scale) i wlaczyc to
ostatnie (grey scale) lub po polsku "odcienie szarości", w innym
wypadku sterowniki HP są głupie i drukują szarość kolorowym
atramentem.