Re: True B/W wydruk na HP 2250

Autor: Janko (janko_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 13:17:00 MET DST

"artur(m)" <musicm_at_interia.pl> wrote in message
> Witam,
> kumpel ma problem z wydrukiem kolorowego zdjęcia
> w opcji czarno-białej drukowanej z atramentu cz-b.
> Teraz drukuje (tak mi przekazał) jakby z jakimś odcieniem,
> a tak wogóle - czarny jest jakiś nieładny.
> Czy istnieje jakaś opcja pozwalająca w drukarce HP 2250
> drukować kolorowe zdjęcia czarnym atramentem?
> Nie mam dostępu do niej bezpośrednio, więc staram mu się
> pomóc korespondencyjnie.
> Artur(m)

Witam!
Problemem moze byc system. Przy mojej drukarce (hp690C) pod XP nawet jesli
sie ustawi wydruk w odcieniach szarosci (Black&white) w XP ang., to i tak
drukuje kolorowym atramentem. Jak do tej pory sie nie spotkalem z
rozwiazaniem tego problemu (oczywiscie oprocz zmiany systemu). Moze ktos z
grupowiczow cos poradzi...?