Re: amd 2000+ i ecs l7vta i problem z temperatura

Autor: coolik_at_interia.pl
Data: Sat 31 May 2003 - 23:40:53 MET DST

> wogole przy 120 C by mu sie komp nie uruchomił przeciez... Temp. Athlona to
> max 85~90 C.
>
> cos z mobo nie tak...

doskladnie, dlatego mnie to niepokoi. nie wiem co robic, bp przeciez jak im w
sklepie powiem ze sie spalil przy 130st. to mi nie uwerza. Na poczatku to w
ogole myslalem ze pokazuje w Farnehaitach. POnadto, niepokojace jest to, ze
nawet jak nie chodzi przez 3-4 godziny, to tuz po wlaczeniu pokazuje temperature
ok. 80 st.