Re: amd 2000+ i ecs l7vta i problem z temperatura

Autor: coolik_at_interia.pl
Data: Sat 31 May 2003 - 23:37:57 MET DST

> A czemu uwazasz, ze to nie do przyjecia ??? Wystarczy poogladac crush test
> athlona. Lecial z niego dym dopiero przy 300C :)))
>
> Radzilbym sprawdzic styk rdzenia z radiatorem i posmarowac porzadnie rdzen
> srebrna pasta.  Kiedys klient przyniosl do mnie procesor kupiony w innej
> firmie i mowi, ze plyta ktora mu sprzedalem nie dziala ... jak sie okazalo
> sprzedali mu miedziana blaszke pod proce ktora skutecznie izolowala rdzen od
> radiatora. Plyta byla na tyle inteligentna, ze sygnalizowala problem nie
> odpalajac calego kompa (przez co procesor sie uratowal).

OK. Ale nie sadze jednak zeby to byla normalna temperatura jego pracy. Przy 100%
obciazeniu procesora, przez jakies 20 min, temperatura sie ustalila na poziomie
110 st.C a noramlnie pracuje tak kolo 100, wiec jedank sadze, ze cos sie
porypalo, albo z przeliczaniem, albo w jakis sposob, sie rozlegulowal czujnik, w
co troche nie wierze.