Re: amd 2000+ i ecs l7vta i problem z temperatura

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 22:20:19 MET DST

> Mam problem. Kupilem plyte glowna ECS l7vta oraz Athlona XP 2000+. Problem
> polega na tym, ze bios pokazuje temperature przekraczjaca 120 st.C, co
jest nie
> do przyjecia, bo procesor dawno by juz sie spalil. Aktualizacja Biosu nic
nie
> daje. Moze wiecei co z tym zrobic? Wadliwa jest plyta czy procesor, bo nie
wiem
> co reklamowac.

A czemu uwazasz, ze to nie do przyjecia ??? Wystarczy poogladac crush test
athlona. Lecial z niego dym dopiero przy 300C :)))

Radzilbym sprawdzic styk rdzenia z radiatorem i posmarowac porzadnie rdzen
srebrna pasta. Kiedys klient przyniosl do mnie procesor kupiony w innej
firmie i mowi, ze plyta ktora mu sprzedalem nie dziala ... jak sie okazalo
sprzedali mu miedziana blaszke pod proce ktora skutecznie izolowala rdzen od
radiatora. Plyta byla na tyle inteligentna, ze sygnalizowala problem nie
odpalajac calego kompa (przez co procesor sie uratowal).