Re: Na czym polega gwarancja (plyta glowna) - ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 17:23:01 MET DST

> Pare dni temu oddalem plyte glowna Epox 8KTA3+PRO bedacej jescze na
> gwarancji sklepowej (rocznej) do serwisu w sklepie (Gral, Gdansk).
> Od razu powiedzino mi ze ze wzgledu na widoczne slady spalenia nie warto
> nawet wysylac jej do "producenta" czy gdzie tam idzie ten sprzet... :)
> W zgloszeniu reklmacyjnym wpisano: " Reklamcja odrzucona z powodu ...
> widoczne slady spalenia.
> Tak czy owak powiedzili ze dopiero tam gdzie ta plyta zostanie wyslana to
> dobiero orzekaja co naezy zrobic (naprawc/wymieniac na nowa) ale od razu
> zaznaczyli ze szanse sa znikome.
> [...]

Jesli chodzi juz o scislosc to jezeli plyta glowna nosi slady uszkodzen
mechanicznych to jest odrzucana reklamacja i z takiej plytki mozna sobie co
najwyzej zrobic kasetony w domu:)))
Troche nielogicznym wydaje sie odrzucanie reklamacji, jezeli np. wybuchnie
kondensator lub rozpadnie sie na pol stabilizator napiecia na plycie. W
zasilaczach ktorych wysyla sie ostatnio chyba najwiecej do serwisu bardzo
czesto wystepuja uszkodzenia typu: rozwalony kondesator, przydymione
zenerki, rozwalone na pol scalaki. Jezeli dla plyt glownych ktos by stosowal
inne kryteria to by bylo troche dziwne ...
Wyjatkiem moze byc, jezeli usterka ktora powstala zostala spowodowana przez
inna wadliwa czesc (trzeba to w jakis sposob udowodnic). Jezeli ta czesc
byla zakupiona przez sklep w innej hurtowni to niestety takiego zgloszenia
moga im nie uznac i w zaleznosci od dobrej woli sprzedawcy albo wymieni na
nowa albo powie, ze po gwarancji ...