Na czym polega gwarancja (plyta glowna) - ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 14:49:08 MET DST

Witam!
Pare dni temu oddalem plyte glowna Epox 8KTA3+PRO bedacej jescze na
gwarancji sklepowej (rocznej) do serwisu w sklepie (Gral, Gdansk).
Od razu powiedzino mi ze ze wzgledu na widoczne slady spalenia nie warto
nawet wysylac jej do "producenta" czy gdzie tam idzie ten sprzet... :)
W zgloszeniu reklmacyjnym wpisano: " Reklamcja odrzucona z powodu ...
widoczne slady spalenia.
Tak czy owak powiedzili ze dopiero tam gdzie ta plyta zostanie wyslana to
dobiero orzekaja co naezy zrobic (naprawc/wymieniac na nowa) ale od razu
zaznaczyli ze szanse sa znikome.
Ja sie w tym momencie zastanawiam jaka ja mam pewnosc ze ten sprzet
ktokolwiek zobaczy a nie ze za 2 tygodnie sklep powie mi ze gwarancja
zostala odrzucona?!
I jeszcze najwazniejsze... Po co jesta gwarancja skoro zawsze jest odrzucana
bo... "sprzet sie spalil" z przyczyn zewnatrznych (juz wmawiaja mi ze to
burza, kurz itd.).
Cholera przeciez prawei zassze musi sie cos spalic zeby nie dzialalo.

Na marginesie to panowie z serwisu powiedzieli mi ze jak cos jej ulamane,
wygiete, wymienione co nie ma najmniejszego zwiazku z usterka to i tak wtedy
odrzucana jest taka gwarancja.

Obled w ciapki!