Re: media markt

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 17:23:25 MET DST

Rafał Bujalski wrote:

> [...]
[...]
> traktowany niż cała reszta firm komputerowych i LG sprzedaje im taniej. LG
> odpowiedziało, że M.M. kupił monitory które przez 2 miechy chodziły po 10
> godzin dziennie, i Media Markt miał obowiązek poinformowania klienta przy
> zakupie że jest to monitor używany!!! Widziałem kolejki za tymi monitorami,
> ale nie widziałem takiej informacji.

jesli MM dawal na te monitory taka sama gwarancje, jak na nowe
egzemplarze, to OK; dla mnie moglby nawet sprzedawac cement pod nazwa
"monitor LG", tylko zeby dawal na ten "monitor LG" taka sama gwarancje;

wszystko jest bardzo dyskusyjne; np. wolalbys miec monitor o dobrych
parametrach, ktory chodzil przez dwa miesiace na wystawie, czy monitor o
kiepskich parametrach, ale zupelnie nieuzywany?? tak samo poszczegolne
serie monitorow roznia sie znacznie parametrami; oczywiscie rozne
podstepy MM sa naganne, ale nie zawsze mozna na sklep zwalac wine za
bledy w dzialaniu sprzetu; sklep tez otrzymuje sprzet nie prosto z
fabryki, tylko od kogos odbiera;

pozdrawiam;
adas;