Re: media markt

Autor: Rafał Bujalski (booyal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 16:54:41 MET DST

adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał(a):

> oj, myslisz ze im sie chce wydawac kase na wozenie sprzetu miedzy
> sklepami??? monitory przyjezdzaja do danego marketu; tam stoja wlaczone
> po 10h dziennie; a po kilku miesiacach jest na nie promocja; ale w tym
> samym markiecie;
>
> kto z kupujacych sie zorientuje???

Ja znam taki przypadek z monitorami LG w Media Markt. Mieli w promocji
monitory LG średnio o 10-15zł taniej niż cena dla dystrybutorów w
hurtowniach. Więc dystrybutorzy uderzyli do LG dlaczego M.M. jest lepiej
traktowany niż cała reszta firm komputerowych i LG sprzedaje im taniej. LG
odpowiedziało, że M.M. kupił monitory które przez 2 miechy chodziły po 10
godzin dziennie, i Media Markt miał obowiązek poinformowania klienta przy
zakupie że jest to monitor używany!!! Widziałem kolejki za tymi monitorami,
ale nie widziałem takiej informacji.

Pozdrówka
booyal