Re: nagrywarka SCSI oraz urzędzenia na kanałach IDE....

Autor: hackerman1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 30 May 2003 - 20:17:39 MET DST

> Hej,
>
> Pisałem jakiś czas temu na grupę, że mi nagrywarka Yamaha 4260T na SCSI
> znikła z systemu XP po zmianie obudowy. Na początku myślałem, że padła ale
> pomyślałem sobie, że skoro zmieniałem obudowę to rozłożyłem pewnie inaczej
> paski IDE.
>
> Wcześniej miałem tak:
>
> 1. IDE1 (HDD jako master, CDROM slave)
> W tym wariancie nagrywarka działa ok
>
> Teraz z uwagi na obudowę BIG TOWER którą zakupiłem mam tak:
>
> 1. IDE1 (HDD na masterze)
> 2. IDE2 (CDROM secondary master)
> [...]

Słuchaj miałem ten sam problem, tylko że mając podłączone SCSI z nagrywarką
gubiłem całkowicie drugi kanał. Okazało się, że trzeba było przełączyć we
właściwościach systemu, menedżer urządzeń -> Karta SCSI, właściwości ->Zasoby
dostęp do pamięci oraz coś tam wejście wyjście na inne a także IRQ na inne.

Proszę, w razie problemów pisz.