Re: Sewis IBM :((((((((((((((((((( lamusy

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 13:59:13 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <nie_podaje_at_no.spam.pl> napisał w wiadomości

>Kupiłem WD'ka 80 GB, ale od początku przy >wyłączaniu komputera on kończył
swoją pracę takim >metalicznym stukiem. Gdy dokupiłem drugi dysk, >pierwszy
się "uspokoił" i uciszył, ale ostatnio w ogóle nie >chciał wystartować i
tylko stukał cyklicznie podobnie >jak przerywacz kierukowskazów w
samochodzie. Po >odłączeniu od niego zasilania, uruchomieniu
>komputera bez niego i po ponownym podłączeniu go
>(po restarcie) ruszył "normalnie", ale i tak mu nie >"wierzę" i
przygotowuję się do pozbycia się tego dysku.

a ja właśnie się wykłóciłem i dostałem nówkę WD 40GB 8MB cache i jestem
zadowolony
a co do tych stuków to może być wina zasilania
BTW czasami pomaga ustawienie go jako single master
pozdr
Marcin