Re: Sewis IBM :((((((((((((((((((( lamusy

Autor: Andrzej (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 08:32:20 MET DST

Użytkownik "Cichocki Hubert" <hcichocki_at_klienci.pkobp.pl> napisał w
wiadomości news:bb616s$mge$1_at_korweta.task.gda.pl

> [............................]
> mialem 3 IBMy . 2 z nich umarly a wymiana kazdego trwala po 3-4
> tygodnie. juz mnie nic nie przekona do tej firmy, niewiem jakby
> zachwalali ten swoj nowy model podobno pozbawiony wad poprzednika to
> ja IBMa nie tkne.

Także miałem dwa, pierwszy to 15'tka która zdechła po
8 miesiącach, dostałem za nią w ramach gwarancji 40'tkę
(nówkę). Byłem bardzo zadowolony ze znacznej zmiany
pojemności dysku i jak również iż dostałem nowy dysk.
Radość moja minęła po ok. 6 miesiącach, ten także zdechł
i to nie "śmiercią naturalną" gdyż "znienacka". Kupiłem
WD'ka 80 GB, ale od początku przy wyłączaniu komputera
on kończył swoją pracę takim metalicznym stukiem. Gdy
dokupiłem drugi dysk, pierwszy się "uspokoił" i uciszył,
ale ostatnio w ogóle nie chciał wystartować i tylko stukał
cyklicznie podobnie jak przerywacz kierukowskazów w
samochodzie. Po odłączeniu od niego zasilania, uruchomieniu
komputera bez niego i po ponownym podłączeniu go
(po restarcie) ruszył "normalnie", ale i tak mu nie "wierzę"
i przygotowuję się do pozbycia się tego dysku.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Dzielni ludzie są odmieńcami - są słabi