Re: radek9500pro czy gf fx 5600 ultra?

Autor: Tomek (tnovak_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 13:05:02 MET DST

Dariusz Dulewicz <ddu_at_dawid.uni.wroc.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> stoje wlasnie przed dylematem kupna k.graficznej i nie wiem na czym lepiej
> wyjde... w cenie i paranetrach ktore mnie interesuja znalazlem 2 karty.
> powiedzcie na ktorej lepiej wyjde, jakie sa ich plusy i minusy. i jakich
> producentow polecacie w obu przypadkach.
>
> Radeon 9500 Pro 128MB DDR TV/DVI
> GF FX 5600 V9560 128MB DDR, VIVO, DVI, AGP8x

Ja bym sie wcale nie zastanawial - wybor jest oczywisty przynajmniej dla
mnie - ATI. Kupilbym Radka 9500 nie-Pro 128MB, bo ponoc na zmodyfikowanych
Catalystach 3.4 (dostepnych w sieci) ma odblokowane 8 potokow renderujacych i
256bit szyne danych) czyli uzyskujesz Radka 9700 za cene 9500, a jezeli twoj
egezemplarz nie bedzie podatny ne tego typu soft-mod to w najgorszym wypadku
otrzymasz 9500PRO. Niestety nie mam pewnych informacji, które na 100%
się "przerabiają". Sam mam Radka 9000 Gigabyte no i bez przerobek (bo sie
imho nie da nic zrobic) karta wypas. dobry obraz (na tvout tez).

> z gory dziekuje za pomoc
Prosze bardzo
> Darek Dulewicz
Tomasz Nowak