Re: moze smieszne, ale czemu nie ...

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 08:40:59 MET DST

Użytkownik "Daniel Rogas Roginski" <roginski_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> powiedz mi po co ? Chcesz robic z deskopta laptopa ? :) Super Slim itp ?

Aha... sam miałem niedawno takiego kompa w którym było kolanko na 2 PCI.
Elektroniki żadnej na płytce. Obudowa po prostu taki slim-desktop z
fabrycznie ustawioną poprzeczką do przykręcenia tego kolanka nad pierwszym
slotem PCI. Płyta główna najzwyczajniejsza Microstara na i810. Był to komp
typowio biurowy jak widać (wszystko na pokładzie BM) a w PCI wsadzona była
jedynie karta wireless-LAN. Może kolega Jarek nie chce po prostu wymieniać
obudowy a ma potrzebę coś dodać do takiego kompa...

Pozdrawiam

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96