Re: Temperatura procka

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 21:36:14 MET DST

Dnia 2003-05-04 16:40, osobnik Artur Gawryszczak napisał:

[ciach]

Dzięki,
Chciałem się dorwać do temperatury w procesorze, żeby odczyt był jak
najwierniejszy. Jednak widzę, że czujnik wygodniej i lepiej będzie
umieścić gdzieś w/koło radiatora.

> Generalnie to wiatrak 80mm na stosownym radiatorze powinien być cichszy od
> takiego, co ma 60mm, bo do tej samej skuteczności chłodzenia ukłądu
> wiatrak-radiator wystarczą mniejsze obroty.

Mozna prosić o jakieś nazwy konkretnych wiatraczków, które NAPEWNO są
ciche ???

A czy ktoś wogóle robił już układy automatycznie dostoswujące prędkość
wiatraczka do temperatury procesora ???

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >