Re: drukarka HP a Lexmark - która lepsza?

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 16:06:27 MET DST

Użytkownik "TRH" <mail_at_trh.prv.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piotr Darski" <none_at_poczta.pl> napisał w wiadomości
>
> Tak, korzysta z 15 czarny i 78 kolor które można uzupełniać, oraz stosować
> dużo tańsze i pojemniejsze (a przy okazji praktycznie takiej samej
jakości)

tu się nie zgadzam - z jakością bywa różnie - mam 2 kolegów, którzy pracują
w 2 różnych firmach napełniających tusze (jedna z tych firm to lider na
naszym
rynku). I oboje twierdzą, że czarny tusz prawie się nie różni od oryginału,
a jeśli chodzi o kolor, to HP ma mocno strzeżoną procedurę i jakość podróbek
jest słaba.

> zamienniki innych firm. Przestrzegam Cię tylko przed firmą "JW". Ta firma
> używa zamienników niskiej jakości lub już wcześniej używanych pojemników z
> atramentem.
prawie wszystkie firmy w Polsce napełniają używane już pojemniki i jest to
norma