Re: moze smieszne, ale czemu nie ...

Autor: Daktik (daktik_at_rubikon.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 15:22:33 MET DST

Użytkownik "jarek r" <mine_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:bb50hc$ggt$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam,
>
> Czy istnieje cos takiego [kupnego, no bo zrobic kazdy moze ;-)] jak
> "kolanko" do PCI oraz AGP. Cos takiego co pozwoliloby podlaczyc karty
> rownolegle, a nie prostopadle do plyty glownej?

Z tego co mi wiadomo, to nie jest to takie proste. Istnieją co prawda płyty główne ze "złamanym" złączem, jednak ścieżki na płytach są ściśle określonej długości (nieraz decydują milimetry) co jest związane z czasem propagacji sygnałów.
Dlatego zwykła przejściówka bez elektroniki zapewne generowałaby różne błędy. Wątpię czy ktoś zrobi coś takiego.

Pozdrawiam
Michał