Re: Jak zainst.sys. na COMPAQ ARMADA M300 bez stacji dokujacej??

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 15:29:20 MET DST

Użytkownik <j_a_r_o_at_interia.pl> napisał w wiadomości
Witam.
> Pelen optymizmu wlozylem go spowrotem do ARMADY i... nic , wyswietla tylko
ze
> nieprawidlowy dysk.

Poniewaz dla niego jest nieprawidlowy,
najprawdopodbniej masz inne ustawienia
w biosie dla HDD niz na kompie
na ktorym formatowales dysk,
calkiem mozliwe jest ze nie uaktywniles
partycji np. fdiskiem......:-))

> Jedno tylko mnie zastanawia : co to jest , przy starcie wyswietla :
> initializing intel boot agent v 2.6 build 004 a nastepnie intel UNDI
PXE 2.0
> szczerze powiem ,ze z tym nigdy sie wczesniej nie spotkalem,

Szczerze napisze...................e nie bede zlosliwy.

Intel boot agent i google w ruch :-))

To po prostu oznacza ze Compaq
che sie bootowac z intel boot agent :-))
tzn. probuje zastartowac z sieci, korzystajac
z karty sieciowej, Intel PXE to samo, tylko nowsze.

Ale wg mnie wystarczy tylko fdisk i uaktywnic partycje :-))

pozdrawiam
Adams