Jak zainst.sys. na COMPAQ ARMADA M300 bez stacji dokujacej??

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Thu 29 May 2003 - 14:52:45 MET DST

Witam!
Przywiozlem z zagranicy laptopa Compaq Armada m300 ale bez stacji dokujacej.
Jak zainstalowac na nim system? Wyciagnalem HDD , wlozylem do innego
laptopa ,zformatowalem (bootuje sie normalnie pod dosem na innym laptopie),
przegralem na niego instalacyjke W98se.
Pelen optymizmu wlozylem go spowrotem do ARMADY i... nic , wyswietla tylko ze
nieprawidlowy dysk.
Jedno tylko mnie zastanawia : co to jest , przy starcie wyswietla :
initializing intel boot agent v 2.6 build 004 a nastepnie intel UNDI PXE 2.0
szczerze powiem ,ze z tym nigdy sie wczesniej nie spotkalem,
pomozcie i doradzcie co moge z tym fantem zrobic? Mam nadzieje ze nie musze
dokupic stacji dokujacej ..

pozdrawiam JARO