podłączenie gniazdka myszki PS2 do płyty głównej - problem

Autor: Artur Zowada (artur.zowada_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 17:50:58 MET DST

Mam problem z podłączeniem myszy PS2 do płyty głównej (P5MVP3). Na płycie port
PS2 ma 5 pinów opisanych tylko kolejnymi cyferkami. Nie mam orginalnego
śledzia do wyprowadzenia gniazda wtyczki myszki. Ten, który mam zakończony
jest zupełnie inną wtyczką do podłączenia na płytę główną (pasującą na 8 pinów
w 2 rzędach). Z gniazda wtyczki myszki wyprowadzone są 4 kabelki. Patrząc od
czoła gniazda wtyczki myszy - jeden po lewej stronie i 3 po prawej. Może ktoś
wie w jakiej kolejności powinienem te kabelki połączyć z wyprowadzeniem PS2 na
płyczie głównej? Ja przetestowałem 8 kombinacji, zostało mi jeszcze 112 :(

pozdrawiam
Artur