Re: XP All User => Start menu

Autor: Jacek \ (plumpixjr_at_wp.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 17:44:22 MET DST

> tych
> poprawiać.
>
> A widziales katalog
> C:\Documents and Settings\All Users
> C:\Documents and Settings\Default User
> ??

Oczywiście, że widziałem. Chodzi mi mianowicie o to, że to nie ja decyduję
gdzie mają się dodać instalowane programy. Czasami dodają się tylko do
podkatalogów poszczególnych userów, czasami Default User i lub All User. Zaś
innym razem do wszystkich.
A ja chciałbym np. pozostawić jeden z nich, wszystko jedno który, ale żeby
był dostępny dla wszystkich userów.
Czy uważasz, że jak pozostawię wyłącznie Default to nie będą automatycznie
odtwarzane, skasowane przez mnie podkatalogi poszczególnych userów ?

Pozdrawiam
Jacek "Plumpi"