HP 600-druk w kolorze

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 16:29:01 MET DST

WITAM!
    Już długo nie drukowałem niczego na w/w drukarkce (czyli za pomocą
kolorowego kartridża, bo to jest drukarka "jednogłowicowa"). Przypadkiem
dorwałem kałamarz kolorpwy ostatnio, Wcześniej nie miałem żadnych problemów
z drukiem w kolorze-w miarę dobrze odwzorowywała kolory itp. Ale
teraz-kolory ciut inne niż powinny być, czarny to dal niej ciemnoczerwony
itp...System Win XP (z tego co pamiętam to nigdy właśnie nie drukowałem pod
tym systemem na kolorowo tą drukarką)-może z tego problem??? Profile
kolorów: sRGB Color Space Profile - może trza wybrać inny, ale ich tam
dużo-może ktoś się zna?? Druk ponadto wychodzi poszarpany bardzo, a
głowica+tusz jest zupełnie nowa (na wypadek moczyłem w wodzie,ale to nie to
jednak :-( ) . Cóż to może być?? Sterowniki??
pzdr,
<WojtaS>