pamieci ddr po raz drugi

Autor: kompbatant (kompbatant_at_o2.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 15:46:46 MET DST

Procka i plyte wiem dokladnie jaka chce kupic, ale caly czas zastanawiam
sie nad pamiecia. W odpowiedzi na wczesniejszy post odradzaliscie mi
2x128_at_333mhz. Ja caly czas upieram sie przy takim wariancie bo teraz mam
320mb a w zupelnosci wystarczylo by mi 128 (uzywam linuxa + litowy
windowmanager + opera). Zmiana sprzetu spowodowana jest glownie zbyt
dlugim czasem kompilacji programow. Tak sie zastanawiam bo przeciez na
wszystkich plytatach z nforce sa trzy sloty na ram. Wiec jak na poczatek
wloze 2x128 i pozniej jednak stwierdze, ze to za malo i wcisne trzecia
kosc to jak to sie odbije na wydajnosci. Jak teraz bedzie obslugiwana
dwukanalowosc jak ramow bedzie 3? I jeszcze jedno pytanie czy wy wszyscy
co podkrecacie athlona1700xp do minimum 2400xp czy uzywacie nonamowych
pamieci czy jakies firmowe?
Sorry za zla date jutro bedzie juz nowa plyta glowna i nowa bateryjka:)

--
      Komp.bat-ant
(o_   http://hackdt.inoweb.pl http://blackware.inoweb.pl