Re: celeron 1,7 ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 13:08:56 MET DST

Halo, in news:b92pmt$rl3$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Jacek "Plumpi" hat
geschrieben:

> Hehe! Widzę jak zwykle odwieczna wojna Intel kontra AMD :-))))

Mylisz się. Pytanie było o komputer do gier i pajawiają się
słuszne odpowiedzi Athlon albo P4. Bo niestety Celeron jest pod tym
względem pomyłką.

> Ja jestem zwolennikiem Celerona 1.7 , a to z tego względu, że
> kupując obecnie dobrą płytę główną i ten właśnie procek, możemy w
> przyszłości wsadzić w nią dowolne PIV choćby i z zegarem 10GHz (o
> ile takie powstaną).

O ile Intel kolejny raz nie zmieni podstawki. A z tego co słyszałem to
prawdopodobne jest że nowe procesory w architekturze Prescott, Intel
umieści w obudowie dostosowanej do podstawki Socket 755.

> Ten Celeron ma tylko za zadanie popracować
> przez jakiś czas do chwili, kiedy uznam, że mnię stać na PIV,
> które stopniowo mogę wymieniać na coraz szybsze nie wydając od
> razu ogromnej kasy.

Twój wybór. Inni się cieszą najnowszymi grami a Ty sobie czekasz aż
Intel obniży ceny. Jak już się doczekasz na tanie P4 3.06HT to się może
okazać że za tą samą cenę można kupić jakiegoś AMD 4500+ ;-))) To Ty
wtedy kupisz sobie nową płytę i Celerona w podstawce Socket 755 i
zaczekasz aż Intel obniży ceny na topowe modele. I tak podczas gdy inni
po prostu korzystają z wydajnych rozwiązań, Ty sobie czekasz, i czekasz
i czekasz... ;-)

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl