Re: All-In-Wonder z Kanady

Autor: majlosh (wromail_at_wp.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 12:16:53 MET DST

Użytkownik "IVO" <ivo7_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> Mogę mieć po niezłej cenie oryginalną AIW 9700 Pro z Kanady, ale nie wiem
> czy tuner będzie współpracował z naszą TV (tam NTSC, u nas PAL). Czy ktoś
ma
> doświadczenia z Wonderem zza oceanu? Różnice są sprzętowe czy tylko
> programowe, ew. zmiana biosu karty??? Czekam na rady bo muszę podjąć
decyzję
> odnośnie kupna a już na kilku forach zero odzewu :-(

Ja mam taką kartę zza oceanu tzn. AIW 8500DV Edition z tunerem TV. Kupiłem
bo rok temu bardzo mi się opłacało. Rozmawiałem z gościem w jednym z
wrocławskich sklepów komputerowych i mówił mi ,że miał takią kartę z USA i
udało mu się ją przestawić (dokladnie nie wiem jak). Swojej jeszcze nie
przestawiłem z NTSC na PAL .

majlosh
GG# 2094080