Re: celeron 1,7 ?

Autor: Hannibal (Lukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 11:28:51 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Chojnacki" <gchojna_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ObYsa.15035$e8.195197_at_news.chello.at...
> Czy jest na tej grupie choć jeden zwolennik celerona 1,7 zamiast athlona
> 1700+ ?
> Kupiłbym celerona ale widze że tu chyba wszyscy athlonowcy to znaczy ze
ten
> celeron to już badziew ostatni ?
> Zależy mi na kmpatybilności z grami, również starszymi więc jak to jest bo
> kiedyś wydaje mi się ze athlon miewał z tym kłopoty ?

Jest !
Mam celerona 1.7 i nieźle się sprawuje. Temperaturka teraz w internecie 30
st, na płycie
26 st. Celeron do gier też nie jest zły choć różnie na tej grupie o nim
mówią - ale tak serialnie
celeron jest sporo za drogi i trochę wolniejszy od Athlona 1.7, gdybym
kupował jeszcze raz może wybrałbym Atlona.