Studioworks 775N

Autor: Claviert (claviert_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 May 2003 - 11:29:05 MET DST

Witam
Mam monitor jak w temacie na grafie GeForce 4 Ti 4200 i maly problem,
ustawiam w monitorze brightness i contrast na maxa i dalej jest strasznie
ciemno, znalazlem we wlasciwosciach ekranu z zaawansowanych ustawienia
kolorow i ustawilem wiecej jasnosci ale to sie tyczy np ogladania filmow i
nie wiem czego jeszcze, natomiast np w grach gdzie nie ma mozliwosci
"podniesienia" jasnosci dalej mam ciemno jak w..., prosze o jakies
rozwiazanie problemu osoby ktore spotkaly sie z takim problemem
z gory wielkie dzieki
pozdrawiam