Re: celeron 1,7 ?

Autor: Marcin (no-mail_at_no-spam.com)
Data: Sun 04 May 2003 - 10:17:46 MET DST

Witam

Użytkownik "loli_pop" <wykasujtololi_pop_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A ja tego nie rozumiem bo wszyscy mowia ze ECS jest badziewny,
> niestabilny itd. Ja mam ta plytke od roku i nie mam zadnych klopotow.

Bo z ECSami tak jest. Jedna plyta chodzi dobrze, z druga sa problemy.
Nawet jezeli teoretycznie to ten sam model.
Tylko badz tu madry w momencie zakupu i wybierz akurat dobra.

Jeszcze do tego dochodzi inny czynnik.
Jak ktos kupuje plyte ECS to zwykle po to, zeby zaoszczedzic
i najczesciej dokupowana jest tansza grafika i inne tanie elementy
(np.pamiec),
ktore najczesciej tez moga byc przyczyna problemow. Razem to skladajac
otrzymuje sie czesto bardzo niestabilny komputer. Chociaz
sa egzemplarze, ktore dzialaja tak jakby byly zlozone na Asusie, MSI czy
Gigabyte.

Pozdrawiam

Marcin