Re: Co zamiast K7S5A?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 09:48:07 MET DST

Użytkownik "WRonX" < napisał
> Wiem, ze ECS K7S5A to swego rodzaju bohater tej grupy. Przejrzalem tyle
> postow w archiwum, na ile pozwolily mi nerwy, a w ostatnim 1000 postow
> pobranym przez mojego OE nie znalazlem tego tematu. Dlatego sie poddalem..
______________________________
czemu sie poddajesz ?
walcz ;)

wgraj nowy BIOS
wylacz w nim ACPI i nieuzywane urzadzenia (LPT,USB)
sprawdz pamiec programem MEMTEST86
zobaczy czy urzadzenia nie dziela z soba przerwan
Zasilacz daje dobre napiecia ?
zmien taktowanie pamieci _ nie napisales czy masz SDRAM czy DDRAM- ale
pewnie DDRAM ;)
wywal na chwile z kompa SB LIVE
spradz programem CDcheck czy po np skopiowaniu oryginal jest identyczny z
kopia (polecam)

te czynnosci to raptem 15-30 min ( zaoszczedzisz czas i pieniadze)

co do grafy_ to mowiac szczerze to slaaabizna (oprocz MX400 wszystko jest
teraz od niej szybsze)

jesli juz uprzesz sie na cos innego to moze byc ECS na KT333 (240 zl) lub na
KT 400 (280zl) albo np Gigabyte (KT333) za 300zl abo i zdeczko tansze MSI na
tymze samym chipsecie za 295 zl

i nie zalamuj rak _

Blesso