Co zamiast K7S5A?

Autor: WRonX (wronx_at_[CUT)
Data: Sat 03 May 2003 - 22:02:26 MET DST

Witam.
Wiem, ze ECS K7S5A to swego rodzaju bohater tej grupy. Przejrzalem tyle
postow w archiwum, na ile pozwolily mi nerwy, a w ostatnim 1000 postow
pobranym przez mojego OE nie znalazlem tego tematu. Dlatego sie poddalem..

Moje objawy (tzn. mojego komputera :D):
 - Win98 przy starcie (tylko przy pierwszym. Po reboocie jest OK) zglasza
blad CONFIGMG (zwieszka)
 - WinXP w w/w okolicznosciach wiesza sie na zwyklym czarnym ekranie z
kursorem.
(o ile pamietam jest to fabryczna wada tego modelu - za
http://www.geocities.com/mrathlon2000/FAQ_configmg_10.html)
 - nieszczegolnie dzialaja mi porty szeregowe (tzn. w kratke i wyglada tak
jakby mialy za mala wydajnosc... napieciowa? Czasem zas zdarzaja sie
przeklamania w jedna strone, a w druga nie) ;)
 - ostatnio WinXP Pro z SP1 ciagle przy roznistych programach zglasza, ze
pamiec nie moze byc "read" (to tez wina plyty???)

Nie chce juz sie z tym meczyc, wgrywac BIOSy itp., bo mnie szlag trafi.
Chcialbym wiedziec, co warto kupic zamiast. Czy juz ECS na chipsecie VIA
bedzie lepszy, czy zupelnie cos innego??

moj konfig:
 - Athlon 1700+ XP
 - GF4 MX 420 (dodatkowe pytanie - wymienic na np. Ti, czy nie trzeba?)
 - SB Live! 5.1
 - hdd Seagate ST260021A
chyba wiecej Wam nie trzeba :)

Z gory dzieki za odpowiedzi.