Re: SB Live! + CPU Halt Command Detection = SZUMY i TRZASKI

Autor: Mithrandir (_BLAfirstmithrandir_BLA_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 23:49:45 MET DST

> Krótko:
> - Płyta MSI KT3 Ultra ARU (bios w wersji 5.7)
> - SB Live! Value (CT4830)
>
> Włączenie w BIOS'ie płyty głównej w sekcji Power Management opcji CPU
Halt
> Command Detection powoduje powstawanie szumów i trzasków podczas
odtwarzania
> muzyki. Spotkaliście się z czymś takim?

Jak miałem jakiś program do wysyłania komend CPU Halt to działo się
dokładnie
to samo. Akurat było tak na Duronie 900 MHz i Abit KT7. I zdarzało się
prawie wyłącznie z winampem. Ja poprostu robiłem tak, że jak słyszałem
trzaski
to zamrażałem ten programik i tyle. Ja bym na twoim miejscu, albo
zainstalował
przerobione drivery od Audigy 2, albo kX. Mogę podać namiary. Spróbuj
też
najnowsze Via 4in1 i najnowsze sterowniki od SB.