Re: SB Live! + CPU Halt Command Detection = SZUMY i TRZASKI

Autor: nt5_at_op.pl
Data: Sun 04 May 2003 - 00:08:03 MET DST

> Witam!
>
> Krótko:
> - Płyta MSI KT3 Ultra ARU (bios w wersji 5.7)
> - SB Live! Value (CT4830)
>
> Włączenie w BIOS'ie płyty głównej w sekcji Power Management opcji CPU Halt
> Command Detection powoduje powstawanie szumów i trzasków podczas odtwarzania
> muzyki. Spotkaliście się z czymś takim?
>
> Pozdrawiam,
> Sniper

Miałem podobny problem co do tych trzasków z kartą SB Live 5.1 w płycie głównej
MSI KT3 Ultra2 z biosem w wersji 5.7 po włączeniu tey opcji CPU Halt Command
Detection. Problem rozwiązałem zamieniając kartę na slotach PCI, ale nadal nie
wiem co powoduje zawieszanie się komputera w grze The Thing (np. Quake3 Arena
już nie) i w 3d marku 2001 se. Może ktoś ma jakiś pomysł?