Odp: LCD - raz jeszcze ALE INACZEJ

Autor: dap (dap_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 15:39:20 MET DST

Użytkownik Marcin <no-mail_at_no-spam.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9050c$lgh$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> wydaje mi sie, ze LCD powinien byc odpowiedni.

mam taką nadzieję..

> LCD dziala troche onaczej niz CRT...
> Za to sa problemy z podswietlaniem matrycy (w tanszych modelach)

możesz to troszkę sprecyzować?
> czy czasem
> reakcji
> punktu (po jakim czasie od wystapeinia napiecia sterujacego uzyska on
> zakladana przepuszcalnosc
> swiatla).

a po polsku?

> Ale najlepiej sprawdz w sklepie (mysle, ze pozwola sie wpatrywac przez
> godzine w LCD)

ale to nie to co popracować w domu w swoim oświetleniu itp...

> czy u znajomego. Moze zapytac u lekarza?

problem w tym że znajomi nie mają, a lekarze ....

--
pozdr
|   i  tak oto moje życie stało się przeklęte !!!!    |