Re: pamieci ddr

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 14:34:41 MET DST

> Zamierzam kupic amd athlon 1700xp (i go podkrecic), plyte glowna epox 8rda
> (z nforc2) i teraz mam takie pytanie czy oplaca sie inwestowac w pamieci
> firmowe taki jak kingston, spectek itd. czy nie bedzie roznicy jak kupie
> jakies noname. Zamierzam kupic 2 kosci po 128 taktowane 333mhz. Jakos nie
> widze potrzeby 2 x 256 bo to za duzo i tak bym tylu nie wykorzystal.

a ja mimo wszystko nie pchalbym sie juz w kosci 128 mb - 512 mb wykorzystasz
w jakiejkolwiek nowej grze ktore do przyzwoitej pracy wymagaja 512 - c&c
generals
czy ut2, a jak nie grasz to nastepna winda pewnie bedzie potrzebowac minimum
512 :)
a kto wtedy od ciebie kupi badziewne kosci 128?

pozdrawiam
miKE