Problem z GG !!!

Autor: LL (lukie_at_op.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 14:40:13 MET DST

Witam !!!
Nie wiem co sie stalo - ale dzisiaj rano wlanczam GG i NIE MOGE UZYC
ZANDNEGO EMOTIONIKA !!!
Tabelka sie ladnie wlancza ale naciskanie na jakakolwiek buzke nic nie daje
:-(((
Da sie tylko uzyc PPM i wykonac komende kopiuj !!!
CZY KTOS MOZE WIEM CO SIE STALO - bo mi sie to przytrafilo pierwszy raz a
reinstalacja nic nie dala !!!
A w ogole to odinstalowanie GG przy pomocy wszystkich znanych mi metod - z
czyszceniem rejestru 3 programami nie spowodowalu usuniecia ustawiem GG
powniewaz reinstalacja nie spowodowala zainstalowania czystego GG tylko GG
ze wszystkimi poprzednimi ustawieniami i kontaktami !!!
Moze w tym tkwi problem - ze nie udalo mi sie wszystkiego usunac ???

DZIEKUJE ZA WSZELKA POMOC

        - Lukasz ;-)))