LCD - raz jeszcze ALE INACZEJ

Autor: dap (dap_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 11:53:11 MET DST

Witam!
Przeczytałem ponad 500 postów od lutego i nie znalazłem tego co mnie
interesuje..

Czy jest na tej grupie ktoś kto jest epileptykiem ???
Ja jestem..
I tu powstaje moje pytanie - czy LCD faktycznie nie mruga??
Wiem że dużo ludzi pisało na temt odświerzania w CRT, że powyżej 75 Hz jest
OK. Dla mnie to niestety żadna różnica czy to jest 43 czy 100 Hz.
Kiedy ma się tak wyczulony wzrok jak ja i podłe samopoczucie po 2 godzinach
pracy przy kompie to wszelkie wasze debaty i spory nie mają znaczenia...

Wracając do pytania..
Czy jest ktoś z taką chorobą jak ja?
Czy ktoś używa LCD i moż się na ten temat wypowiedzieć???

A tak przy okazji - polecacie jakiś dobry sklep z LCD w Krakowie??

--
pozdr
|   i  tak oto moje życie stało się przeklęte !!!!    |