Dysk pod Raidem

Autor: szaq (lufa_at_14.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 11:17:49 MET DST

Witam mam KR7A-133R i podpialem dysk do raida.
Ale podczas kopiowania duzych pikow dokladnie rozpakowania filmu dziala
wolniej niz wczesniej pod zwyklym kontrolerem.
Zauwazylem ze jest odznaczona funkcja buforowania ale nie da sie jej
wlaczyc.

Sa natomiast we wlasciwosciach SCSI 2 funckje ktorych nie znam i chcialbym
zeby mi ktos je wyjasnil a mianowicie:
1 Wylacz kolejkowanie znakowane
2 Wylacz transfery synchroniczne
Mam najnowszy bios i sterowniki do plyty.
Czekam na porady jak zwiekszyc transfer i czy wlaczajac te funkjce mi sie
zwiekszy transfer.