Re: AMD oszukuje???

Autor: siddhanta (siddhanta_at_hoga.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 02:01:58 MET DST

Użytkownik "Egghead" <Egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie kupiles Athlona 1700+. Jest on taktowany wlasnie 1466 MHz. Nie
> istnieje cos takiego jak 1.7XP to typowe oszustwo sklepow (widzialem
> nawet zapis "1,7XP GHz" i to w rzekomo powaznej firmie). BTW megaherce
> juz od dawna nie odwzorowuja wydajnosci procesora.
> Pozdrawiam
> Egghead

ok. thx

a teraz tak na serio: nie jest ze mnie taki kompletny lamer i wiem, ze AMD
ma inne oznaczenia - to dlatego, ze Athlon 1700+ jest porownywalny z Intelem
taktowanym zegarem 1.7GHz i stad ta nazwa - tak przynajmniej gdzies kiedys
przczytalam ;)

ale zalozylam taki glupi temat bo mam do calej grupy wielka prosbe: jestem
uczennica pewnego katowicekiego liceum i nasz "yntelygentny" nauczyciel
informy kazal nam w ramach pracy domowej zalozyc jakis temat na jakiejs
grupie dyskusyjnej i oceniana jest ilosc odpowiedzi.... obojetnie jakby to
nie bylo dziwne, BLAGAM wpisujcie cokolwiek bo od tego moja ocena zalezy. ;)

z gory thx

ps. dobra, udaje dalej lamera: czy mozna podkrecic jakos tego athlona tak
zeby czestotliwosc jego zegara wynosila 1.7GHz ? ;P