Re: AMD oszukuje???

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 01:50:36 MET DST

"siddhanta" <siddhanta_at_hoga.pl> wystukał
(news:b8uve6$97e$1_at_inews.gazeta.pl):

> Kupiłem Atlona 1.7XP z nową płytą główną GIGABAYTA, różne programy
> do pomiaru zegara procesora i wyniki nie są zdumiewające, bowiem
> okazało sie że mój komp pracuje z częstotoliwością 1460MHz.

Pewnie kupiles Athlona 1700+. Jest on taktowany wlasnie 1466 MHz. Nie
istnieje cos takiego jak 1.7XP to typowe oszustwo sklepow (widzialem
nawet zapis "1,7XP GHz" i to w rzekomo powaznej firmie). BTW megaherce
juz od dawna nie odwzorowuja wydajnosci procesora.
Pozdrawiam
Egghead