Re: AMD oszukuje???

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 01:42:46 MET DST

"siddhanta" <siddhanta_at_hoga.pl> wrote in message
> Czy może mi ktoś łaskaw wyjaśnić????
>
> Kupiłem Atlona 1.7XP z nową płytą główną GIGABAYTA, różne programy do
> pomiaru zegara procesora i wyniki nie są zdumiewające, bowiem okazało sie
że
> mój komp pracuje z częstotoliwością 1460MHz.
>
> Dodam jeszcze że komputer był składany w sklepie w którym go kupiłem.

I wszystko jest w jak najlepszym porzadku. AMD po prostu daaawno temu
zmienil oznaczenie swoich procesorow, poniewaz o takiej samej czestotliwosci
ATHLONy w porownaniu do PIV uzyskiwaly znacznie lepsze wyniki (jak to jest
naprawde...??? ktoz to wie). I w ten sposob masz ATHLONa 1,4 ale nie jest to
odpowiednik PIV 1,4 lecz PIV 1,7.

pozdrawiam
baZyl