XP i stacja dyskietek - durny objaw

Autor: Piotr (piotr_spiewak_at_op.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 01:29:13 MET DST

Ręce mi opadają bo nigdy takiego cudu nie widziałem :
1)Po włączeniu komputera wkładam dyskietkę i kopiuje z niej pliki
2)Wyjmuje ją i wkładam następną
3)Otwieram okno dyskietki i widzę, że jest na niej to co na pierwszej
ale wiem, że to nieprawda
4)wkładam następną i znów to samo
5)zabieram dyskietki do innego komputera gdzie okazuje się , że maja one
juz FAT ten sam co pierwsza ( oczywiście zawartość pierwotną, więc
nadaja sie tylko do formatowania)

Reasumując komputer az do wyłączenia pamieta FAT pierwszej czytanej
dyskietki i wiecej, nadpisuje go bez pytania na każdej następnej
włożonej do napędu, nawet kiedy napęd jest pusty po otwarciu w
eksploratorze pokazuje zawartość pierwszej dyskietki a nawet pozwala
skpiowac z niej pojedyncze pliki jakby ona tam była ( trzyma to w
buforze w RAMie - czy co ?), oczywiście nie daje sie na nią nic zapisać
:) wtedy dopiero się gubi.

A co najgłupsze - Nie pomaga ponowna instalacja XP na czysty dysk, na
98SE na tym samym sprzęcie wszystko jest OK

I co z tym fantem zrobić ???