Re: Notebook firmowy czy nie (dylemat)

Autor: Grzegorz (grzegorz.m_at_gmx.net)
Data: Fri 02 May 2003 - 16:06:50 MET DST

Użytkownik "Przemek" <brak_at_bhj.pl> napisał w wiadomoœci

> Użytkownik "Michał" <michal_at_zbaszynek.pl> napisał w wiadomoœci
> (dell,acer.
>
> Co jak co ale notebooka naprawde warto kupic z gwarancja - ceny serwisu
> potrafia
> dobic:(

Z tego co wiem firma Medion sprzedaje najczesciej w sieci sklepow ALDI
markowe produkty za niska cene.
Czasami tylko ze zmieniona obudowa lub oklejone naklejkami Medion'a np:
- model 9580 A to jest tak naprawde Asus L 8400 C ( procesor 1
Ghz)(sprzedawany w Aldi Süd)
- model 9580 F to FIC 550 (Aldi Nord).
(dane ze strony http://home.wtal.de/uwe-voelker/menue3.html)

Ogolnie na niemieckich forach chwala ta firme. Gwarancji daja 2 lata, maja
telefoniczny hotline(jez. niemiecki), no i do Niemiec nie jest daleko,
jezeli trzeba by bylo zawiesc sprzet do serwisu.

Pozdrawiam
Grzegorz