Re: Notebook firmowy czy nie (dylemat)

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 20:08:03 MET DST

Użytkownik "Przemek" <brak_at_bhj.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Michał" <michal_at_zbaszynek.pl> napisał w wiadomości
> (dell,acer.
>
> Co jak co ale notebooka naprawde warto kupic z gwarancja - ceny serwisu
> potrafia
> dobic:(

Tak jest, już się o tym przekonałem.
Kupiony za prawie 15.000PLN laptop IBM, po 4 latach pada bateryjka i...
patrz mój wątek "Problem z IBM ThinkPad - potrzebny fachowiec serwisant" -
serwis woła 1000$ +VAT za naprawę tak na dzień dobry po rozmowie
telefonicznej i dokładnemu opisowi usterki...

W tej chwili nie wiem naprawde co myśleć o tym wszystkim. Jak na początku
tylko markowe tak teraz jestem za czyms pośrednim. Czyli nie kupię już nigdy
czegoś w takiej cenie, dziękuje serdecznie IBM'owi za współpracę i coś za te
5000..6000PLN jest dla mnie rozsądnym rozwiązaniem.

I wiesz co, jeżeli ten Medion jest tak jak pisze Grzegorz pod nalepką
Markową sklepu i ma 2 latka gwarancji to bym to z przyjemnością łyknął.

Pozdrawiam.

PS. możesz napisać, gdzie widziałeś te laptopy, jeśli to nie tajemnica?

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.