Re: Wybór obudowy

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 12:36:15 MET DST

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL> napisał w
wiadomości news:schmielarz.3238.0_at_uniprojekt.com.PL...

> Jest to glownie stosowane w sprzecie specjalnego przeznaczenia np.: do
> odprowadzania ciepla poza hermetyczna obudowe.
> W domowych zastosowaniach raczej dla hobbystow :-))) tym bardziej, ze
raczej
> projektowane pod konkretne urzadzenie/obudowe ... Wolalbym jednak to
zamiast
> pompy akwariowej :-)))

Jasne :-)) Dlatego nawet nie biorę pod uwagę chłodzenia wodnego. Zwłaszcza,
że przetaktowywanie nie jest moim głównym celem. Niestety współczesne
procesory i karty graficzne wydzielają w nominalnych warunkach tyle ciepła,
że odpowiednia obudowa nabiera coraz większego znaczenia.

Pozdrawiam
Tomek Lisowski