Problem z pamięcią(chyba)

Autor: simspage1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 01 May 2003 - 16:18:11 MET DST

Mam dziwne problemy i podejrzewam oto pamięć. Mój komp to Duron800 RivaTNT2
96RAM Win98SE. Gdy zadłuugo kompa urzywam to otworzenie jakiegoś folderu trwa
średnio około 40sekund(!). Dalej gdy używam 3D Studio MAX R3 to po około 5
minutach znika część z siatkami tylko zostaje górny pasek i odpali się jedynie
po ponownym uruchomieniu kompa, jak sprubuje kliknąć na "Pokaż pulpit" to
pisze ,że zamało pamięci żeby wykonać operację. Wkurza mnie jeszcze bardziej
to ,że kumpel ma gorszy komp i mu wszystko cacy chodzi. Pytałem się oto na
forum 3DSMaxa tam niepotrafili mi pomóc chociaż dyskusja była długa a wynik
taki ,że jakąś pamięć mam zwaloną. Oczywiście gra w gry typu GTA3 czy Mafia
jest możliwa ok 10-15min. dalej tnie sie straszliwie! Błagam pomóżcie mi!