Re: komputer jako magnetowid

Autor: AndoreJr (andore.tnij.to_at_antispam.wp.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 16:18:18 MET DST

Użytkownik "AndoreJr" <andore.tnij.to_at_antispam.wp.pl> napisał w wiadomości

> 3. Jaki muszę mieć sprzęt, żeby zgrywać programy telewizyjne na dysk? Mam
> Athlona 900, 256 Ram, karta graf. Asus 32MB, płyta Abit KT7ARaid, a na
dysku
> mogę wygospodarować jedną z partycji - 11GB. Czy to wystarczy? W końcowym
> efekcie mam zamiar uzyskiwać divx-y, ale chyba nie jest wskazane zgrywanie
> "w locie"?. Zależy mi na dobrej jakości zgrywanego obrazu

kupiłem tę kartę, niestety nie najlepiej się sprawuje - przy rozdzielczości
720x576 zarówno przy oglądaniu tv jak i przy nagrywaniu (przy pomocy
dołączonego softu) występują bardzo silne zakłócenia - poziome pasy na całej
wysokości ekranu, często mające kolor zielony. Kompletnie nie daje się na
tym niczego oglądać. Przy rozdzielczościach małych (320x200) działa
poprawnie. Czy ktoś miał takie problemy?

--
Pozdrawiam!
 ---Andore-Jr---