Re: RE: Kupilem LCD...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 15:14:56 MET DST

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Czlowieku czy nie rozumiesz, ze tu nie chodzi o brak wiedzy tylko o
> zasade handlowa, ze produkt niepelnowartosciowy powinien byc
> oznaczony jednoznacznie w sposob latwy dla kupujacego _i_ odpowiednio
> tanszy?

Nie rozumiem Twoje frustracji przeciez jest tanszy od produktow
pelnowartosciowych oraz informacje na temat martwych piskeli nie sa
ukrywane. Oczywiscie producenci dzieki temu zarabiaja na drozszych
modelach, a rowniez dzieki temu ceny paneli LCD II kategori sa na tyle
niskie, ze stac na nie przecietnego czlowiek. Polityka producentow
odnosnie "martwych pikseli" mnie nie rusza bo osobiscie nie widze problemu
w ruszeniu za przeproszenium dupy i pochodzeniu po sklepach w celu
znalezienia panelu bez wad co nie jest zadnym problemem. To, ze komus to
sie nie podoba, czuje sie oszukany i za przeproszeniem wyd$#%ny przez
producentow i sprzedawcow paneli LCD to juz jego problem i IMO to nie jest
powdu do rwania wlosow z glowy i marudzenia w usnecie.

> Pieprze takie normy, ktore zezwalaja aby moj telewizor mial
> znieksztalcony obraz bo np.: za drogo kosztuje odpowiednie strojenie
> obwodow w fabryce lub ich takie wykonanie zeby nie potrzebowaly
> strojenia.

A co Ci przeszkadza w kupineniu modelu High-end wolnego od wad, lepiej
wykonanego, o lepszych parametrach, lepszym obrazie i napewno o duzo
wiekszej niezawodnosci. Przeszkadza Ci cos? Masz przeciez wolny wybor.

> To co proponujesz to zgoda na bylejakosc

Przeciez na calym swiecie panuje ogolne przezwolenie na bylejakosc bo
ludzie kupuja tandete patrzac na cene a nie jakosc produktow. Jak chcesz z
tym wlaczyc to sorry ale z gory jestes skazany na przegrana bo mentalnosc
ludzi nie zmienisz :)

> a ciekawe jakbys sie czul jakby lekarz zeszyl Cie dratwa zamiast nici
> chirurgicznych?

A co ma piernik do wiatraka? Dyskutujemy o dobrach, a nie o zdrowiu...

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"