Odp: kondensatory na plycie glownej

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 08:48:26 MET DST

> Nie jestem pewnien, ale zdaje sie, ze obimlo mi sie o uszy (a raczej oczy
> :-) ), zeby zamiast kondensatorow 6,3V zastosowac 10V, oczywiscie pojemnosc
> taka sama.

Witam,
nie można wsadzić byle jakiego kondensatora !!!
Symbol RXA oznacza kondensator 'Low ESR' -
obniżona oporność wewnętrzna.
Więc albo oryginalny kond. albo odpowiednik
innej firmy, 105stC i ew. większa pojemność/napięcie,
ale 'Low ESR' !
To samo tyczy się kondensatorów w zasilaczach ATX

Pozdro..
  Rycho