Re: kondensatory na plycie glownej

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 23:59:07 MET DST

> w okolicach gniazda na procesor

Wydaje mi sie, ze jesli cos by mialo sie uszkodzic, to moze jedynie
procesor, ale raczej chyba tez nie powinien.

> wiem ze stan nie jest normalny i czeka mnie wymiana plyty lub tych
> kondenstorow,

Najlepiej sam kup kondensatory, znajdz jakis zaklad elektroniczny i zrobia
Ci to tam za grosze na poczekaniu. Kolega wymienial w taki sposob 2
kondensatory i zaplacil za nie 3 zlote i za wlutowanie 6 zlotych (czyli
razem 9zl).

> parametry spisane z uszkodzonych kondensatorow: 4700uF, 6.3V, RXA
> 105*C (stopni celsjusza), L027(M)

Nie jestem pewnien, ale zdaje sie, ze obimlo mi sie o uszy (a raczej oczy
:-) ), zeby zamiast kondensatorow 6,3V zastosowac 10V, oczywiscie pojemnosc
taka sama.

Pzdr.
Shield.