Re: upgrade sprzetu - co moge

Autor: Wojtek W (wlowoj_at_op.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 01:19:26 MET DST

Dnia 03-04-30 23:10, Użytkownik -=MaR=- napisał:

> Wymienic karte graficzna? Pierwsze slysze.

ha! kupiłem niedawno płytę kt266a i dowiedziałem się w sklepie że przez
używanie z moim voodoo3 mogłem ją uszkodzić. Byłem zdziwiony, podobno
kwestia poborów prądu w starych kartach, ale instrukcja płyty nawet nie
sugeruje możliwości wystąpienia problemów.
Przy każdym uruchomieniu kompa otrzymywałem 4 ostrzegawcze piski i
kolorowy ekran, ale poza tym wszystko działało. No i wymieniłem też
grafikę...

pozdr
WW